Powered By Blogger

duminică, 1 august 2010

Curtea de Arges, Vidraru, Balea si Sibiu! :)

Acu ceva timp am mai facut drumul asta, anul asta l-am reluat! Mie mi-a facut o bucurie sa-l fac din nou! Acum 2 saptamani...am ajuns pe crestele muntilor, la graninta dintre munti.
La Curtea de Arges mi-am delectat ochii cu bijuteria aia de biserica, este superba si are niste detalii minunate. Ce minuni pot realiza oamenii daca vor, este incredibil. E o cladire acolo care e plina de iedera, e atat de frumoasa, zici ca e luata din povestile cu elfi ale lui Tolkien :)

Apoi ne-am continuat drumul catre barajul Vidraru, care era foarte plin fata de acum 1 an, pe vremea asta. Drumul in continuare este prost pana la cand te apropii de intrarea in munte, dar peisajul te rapeste si poti face o mica oprire langa o mica cascada la marginea drumului, apoi. curand, peisajul incepe sa se schimbe si padurile de brazi erau inlocuite de mici boscheti apoi doar de pietre si iarba....superb, este incredibil de frumos si zici ca esti in alt taram, de poveste. Iar cascada cea mare aproape de intrarea in munte, la care oricine opreste, era scaldata in soare si stropii mici si racoritori, purtati in aer catre vizitatori.

Dupa ce am trecut muntele, am ajuns la Balea Lac, abia am gasit loc sa parcam, a fost incredibil de multa lume, dar a fost cald si frumos, cat am stat acolo ne-am si bronzat, batea un vanticel racoritor si stand pe langa apa....bronzul era asigurat. Am gasit si zapada, erau bucati de zapada inca uitate din loc in loc. Mi-am bagat labutele in apa, nu a fost atat de rece , cum ma astepta.

Apoi ne-am intors la masina si am continuat drumul pe adevaratul Transfagarasean cu curbele lui stranse si spectaculoase. Anul asta au fost mult mai multe cascadute mici, probabil formate din abundenta ploilor din ultima vreme.

Apoi am ajuns in frumosul Sibiu, imi place orasul asta la nebunie, mai ales piata centrala. Cladirile sunt superbe, sunt colorate, muzeele sunt foarte misto. Prima data cand am fost era inainte de a deveni "capitala europeana" si mi-a placut, acum l-au facut si mai frumos. (Cred ca in curand voi face niste post-uri speciale cu calatorii mai vechi, cand am vizitat alte locuri minunate din Romania).
berze :)
Si odata cu norii astia amuzanti se termina excursia noastra :) .
Sper ca v-a placut...daca da..puteti da si un comentariu :) nu ma supar.

1. e minunat acolo:X
    mai ales la vidraru si la balea:X parca este nepamantenesc totul:))
    mai ales la balea cum se vede soseaua si muntii:X:X
    ce tara super avem:X
    astept in cont postari si poze;):*
    poop:*:*

2. Splendid, caty ! Frumos traseul, crede-ma ca si pe mn la fel m-a impresionat, numai ca eu am luat-o invers, de vina si locatia unde stau :D Cel mai mult mi-a placut cascada, deci cum ar fi zis si "Margineanu" :
    "hehe m-am dus , m-am dus sa beau un coniac
    cu toti prietenii mei sa beau un coniac
    cu prietenii mei sa tai un copac
    si atunci am strigat cade copacul
    si atunci am urlat, curge coniacul..."
    Asa, in legatura cu Manastirea de la Curtea de Arges, ei bine, ar fi fost frumos sa existe ceva elfi de prin cartile lui Tolkien... sau poate, chiar au existat ?! hmm... Evul Mediu, aaa si sa nu uitam de Sibiu, frumos oras medieval candva :) Da si cum ai spus si tu, totu e foarte colorat, cladirile, cetatea; insa se poate si mai bine, mai sunt destule de renovat si de restaurat, insa se tin bine sibienii :D Speram ca vom ajunge cat mai departe cu vasta noastra cultura, doar de asta Sibiul a devenit Capitala Culturala Europeana :)

3. Cioc, cioc, e cineva :)) ? Vreau sa dau si eu un comm, se poate :D ? Daah, si normal :)) =)) .
    Uite, Caty, fratele meu tot timpul imi spune ca sunt adoptata... deci poate chiar suntem surori :D . Asa ca fa-ti datoria de sis mai mare si dupa prin toate regiunile :)) . Nu-i corect. Si eu vreau la cascada :( . Ador pozele acelea cu cascada si cu Manastirea. Ador manastirile :) . Le-am vizitat pe toate din Moldova si am vizitat si in Franta multe manastiri... pozele sunt minunate. Ele au captat frumusetile locului... Minunat de-a dreptul, Caty :) . Sunt foarte mandra cu tine, scumpa :*:* .
    Take care and Kisses,
    Alexya

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))