Powered By Blogger

joi, 15 iulie 2010

APUS demential ...si placinta!

Am facut ieri o placinta cu mere...nu cea pe care o fac eu deobicei...azi am incercat cu foaie de placinta din comert...dar surprinzator :)) a iesit si asa foarte buna, dupa ce s-a racit, cam in juma de ora nu a mai fost...dar m-am bucurat, asta inseamna ca a fost buna :).

La un moment dat, in camera intra o lumina interesanta, o lumina portocalie...m-am dus la geam sa vad de unde e, desi banuiam raspunsul. Dar asta nu m-a impiedicat sa raman cu gura cascata si sa fug catre aparat sa pot imortaliza acea imagine de vis. Un apus superb, ametitor si incredibil. Culorile cerului erau o pictura, as fi fot in stare sa privesc ore in sir, numai ca nu putea sa dureze atat. Minunat apus, de poveste. Sa imi spuneti si mie daca nu e asa?! :)

5 comentarii:

  1. bine ca am revazut placinta acu' cand sunt la servici ....drept pt care-mi ploua-n gura...

    cu apusul am si eu...ar trebui sa le comparam :)) Titan sunset :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi, deci vreau placinta aia cu mere. Nu-mi pasa ce faci, cum faci, mie imi faci placinta aia. Doamne ce bine arata... Si apusul... de-a dreptul minunat:X. Apusul care prevesteste o noapte de neuitat... un apus care nu iti ia odata cu lumina lui tamaduitoare, sperantele, ci le infloreste cu ajutorul culorilor calde si reci combinate, lasand la iveala ca imposibilul se poate indeplini, asa cum focul cu gheata se pot contopi, iesind ceva minunat... No comment... Take care, Alexya

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa..pai vad eu cum fac cu placinta aia :) ca am tot promis....mi-as deschide o patiserie la cate comenzi mi s-au cerut. :))
    Apusul e demential... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce bine ca am mancat de data aceasta inainte, mi-a fost si frica sa nu patesc iar la fel ca alta data, mai ales cu gratarele alea la umbra si racoarea padurii, cu o ber` Stooop Radu, ca iti vine pofta:)) Despre apus... Hmm... demential, bestial, n-am cuvinte =)) Scz dar nu mai pot comenta :)) Prea frumos, si totusi prea tulburator :D

    RăspundețiȘtergere
  5. serios, tu ai facut pozele astea?
    adica sunt atat de super:X
    le-ai prins atat de magnific:X
    adica la ce ne putem astepta de la o absolventa a facultatzii de arta?:X
    astept mai multe pozee:*:

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))