Powered By Blogger

miercuri, 30 iunie 2010

Prim gratar

La inceputul lunii mai am mai fost inca odata in prea iubita mea padure. Numai ca de data asta am fost mai putini, iar baietii care ne-au acompaniat erau la primul gratar. Am avut ceva peripetii pana sa aprindem gratarul, lemnele proaste si nu uscate suficient, prea putine foi, lemnele din padure prea ude, destui tantari care ne-au ciupit...dar tot a fost o zi frumoasa! Iar eu am incercat sa profit de iesirea in aer liber si m-am distrat cu aparatul :). Fumul alb ce iesea din lemnele prea umede ca sa arda suficient, a creeat o atmosfera de poveste.
Trandafirii nu sunt din padure ci din fata blocului. Iar ceea ce m-a distrat a fost ca am gasit chiar langa patura noastra, doua ciupercute mici si dragalase. Apoi un fluture mai ciudat. Si dupa lupte seculare, bravii nostrii cavaleri au reusit sa faca gratarul si sa ne aduca bucatele preparate. Noi, domnitele le-am pregatit o minunata salata ca sa le fie garnitura bucatelor fripte. Iar dupa ce am savurat masa , cu greu dobandita si tantarii flamanzi ne atacau prea des, am ales sa spunem "gata pentru ziua de azi!".

2 comentarii:

  1. Bine ca am mancat inainte :)) Glumesc. Ca de obicei, Caty stie cum sa ne aduca mai aproape de natura, fotografiile sale mereu incantatoare si remarcabile ne incanta curiozitatea, de fiecare data cand ii accesam blogul. Trebuie sa recunosc ca mi-a sarit in fata padurea si acel fluturas albastru minunat, aaa si ciupercuuutele :D Frumos, Caty, imi place :) poate ca o sa folosesc o poza facuta de tine, sper ca voi avea dreptul :)) my princess

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci :)) ... Mi-au placut trandafirii desi nu sunt preferatii mei trandafirii rozi. Nu ca nu-mi plac dar nu ma omor dupa ei dar tu desigur ca mi-ai aratat ce-i mai frumos de la ele. Ciupercuta aceea e atat de scumpa si ma face sa ma gandesc ca e un copac mare si maiestos in lumea lui de jos. De parca la el se tin toate discutiile importante din " tara " lui. Imi place cum se vad razele de soare printre ramuri. Extraordinar. Te face sa te gandesti ca esti intr-o cu totul alta lume. In Rai mai bine zis... sau poate ca Raiul a venit la tine :) ... Iar fluturasul... cel mai sweet ever :X ... Il ador mai ales ca e albastru :X... I-ai spus sa stea nemiscat ca sa-l pozezi :)) ? Deci ti-au iesit superb pozele... dar tu stii asta si noi la fel :D .
    Take care,
    Alexya

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))