Powered By Blogger

joi, 10 iunie 2010

Fuga pana la Sinaia

Recunosc....dupa o perioada destul de lunga de ..."nepostat" (pentru care imi cer scuze :( ) am gasit solutia la o anumita problema....asa ca ...o sa postez din nou poze. Nu de alta...dar a venit vara si am tone de subiecte :)) Am fost pe la sfarsitul lui Mai, intr-o excursie de cateva ore pana la Sinaia. Desi a fost frig si innorat...m-am simtit bine :). Sinaia ar fi in capul listei de orase favorite. (Bine, intre timp am mai gasit multe altele, dar asta a fost primul care mi-a ajuns la inima, iar castelul are un loc special in inima mea...forever! Sa revenim....am mers cu masinile si am urcat pana la cota 1400. Desi absenta soarelui facea totul grii si trist...tot am gasit ceva sa ne inveselim. Ceea ce ma oftica ...este ca de cate ori am fost in Sinaia, niciodata nu am ajuns la Manastirea Sinaia :(.....(o sa reusesc eu sa o vad :)) Asa ca... poze de pe la Cota 1400-1500 :)
(Lupul care ...nu e lup :) )
Gata asta e ....pentru moment...mie imi e cam somn! :))

7 comentarii:

  1. Vestitele poze ale lui Caty are back :D . Ma bucur tare mult ca ai inceput sa postezi din nou. E placut sa intru pe internet si sa intru pe blogurile mele preferate pentru a ma bine dispune cu ce scriu prietenii mei :) .
    Sa revenim. Pozele:X... Minunate ca intotdeauna. Imi plac muntii care au putina zapada :X . Ador zapada enorm de mult :D . Pozele cu panselutele sunt dragalase de'a dreptul :D . Iar ultima ta poza... specific tie :)) . Daca nu era o poza de genul trebuia sa te gandesti daca aceste poze au fost facute de un profesionist sau nu, dar asa stim cu totii ca sunt facute de Caty, profesionista noastra care spre norocul nostru e o buna prietena :*:*>:D< . Take care and Kisses,
    Alexya

    RăspundețiȘtergere
  2. :O . Si catelusii sunt adorabili... si eu vreau unul :X . Si acolo e un camp cu floarea-soarelui? Ce sweet e :D . Iar castelul... ma sunt intr-o epoca indepartata. Poate ne intalnim acolo cu Damon si Stefan :X... :)) . Gata. Am terminat:D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic sa-l clonam pe Damon, sa ajunga pt toate :D:D

    Nice pics dear! din ce in ce mai bune! ;) imi place mult cea cu esarfa...I go for weird :P
    So...Damon? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei... Damon e al meu :)) . Luati-l voi pe Stefan, eu pe Damon:)) . Bine, zapacel. Hai sa-l clonam, dar eu vreau originalul :)) :D .

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor :D
    I go for Stefan :)) .... voi distrati-va cu Damon (poate face fata la 2 si nu trebuie clonat :))
    Floarea soarelui ..e cam devreme....de fapt era rapita :) ...iar casa aia ...era pe drum...era frumos sa fie castel..sau conac...o fi fost odata :)
    pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  6. In apararea mea, sunt blonda ( desi sunt satena, dar aia e partea a doua :)) ) . Eu il vreau doar pe Damom pentru mine ( sunt mai egoista dar n-am ce face :)) ) . Zapacel, trebuie sa vb cum facem cu Damon :)) . Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Off Caty... Imi pare rau ca-ti dau asa tarziu comm :( Oricum sti ca imi place sa admir pozele tale, asa ca nu pot rata o astfel de ocazie. Munte, padure, verde, cota 1400-1500... :X vis ce sa mai. E o statiune interesanta, dar pacat ca (scuzati cacofonia) se duce de rapa, adica nu se investeste mai deloc, nu ca ar fi singura din Romania de acest gen. Abea astept urmatoarele sedinte foto :D Radu

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))