Powered By Blogger

joi, 26 mai 2011

La Padure..dupa Paste...

Ma asteptam in a doua zi de Paste sa fie foarte multa lume iesita la padure si la gratare...dar am avut placuta surpriza sa constatam ca erau foarte putini oameni. Vremea a fost minunata, soare si verdeata, aer curat si murmurul discret al copacilor ce acompaniau mierlele padurii. Fumul gratarului s-a inaltat catre coroanele copacilor, raspandindu-se ca fumul de scena ce creaza atmosfera de suspans. Noi nu am avut parte decat de scene frumoase si nici vorba de horor :) Mititei si carnaciori...de asta am avut parte :)...apoi de un somn bun pe paturele...e primul somn in padure, de care am avut parte vreodata si nu pot spune cat de placut a fost. Ceea ce era mai amuzant...era ca atunci cand soarele intra in nori se facea brusc mai rece. O iesire frumoasa in decor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))