Powered By Blogger

luni, 18 aprilie 2011

In parcul Cismigiu

Pe la jumatatea lui aprilie am fost intr-un parc foarte drag mie si m-am bucurat sa il vad plin de lume, plin de floricele si de noi surprize....au pus pe lacul mic lebede albe si negre si un tarc cu...pauni! Superb, a fost o iesire frumoasa! Urmatoarele 2 sunt favoritele mele. Iar asta e casa care imi place cel mai mult...e de fapt palatul Kretulescu Doua lebede odihnindu-se...atat de dragute! Conversatie: lebada versus porumbel/ porumbei :) Eleganta totala :) Un apus ciudat...cerul innorat si intunecat si soarele auriu in partea opusa.

Un comentariu:

  1. Ce dragute sunt pozele...si lebedele si paunii....desi invat la 2 -3 statii de Parcul asta....habar nu aveam ca au adus acolo lebede si ca au adus inapoi paunii :D eu ii stiu doar pe cei din Ior. Pozele sunt minunate ca de fiecare data :P ne-ai obijnuit cu asta. Cat despre palatul Kretulescu cui nu ii place...cine nu ar vrea sa stea acolo, dar pe vremea aia cand se purtau rochile alea medeviale....cu corsetul ala care nu te lasa sa raspiri :)) ce misto ar fi 8->. Pup

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))