Powered By Blogger

marți, 30 noiembrie 2010

Culori de Toamna la MUNTE!!!

De mult vroiam sa vad cum e la munte toamna...nu numai in filme!
Anul asta am avut ocazia sa ajung in zona Cheia si apoi la Brasov! Iar toamna nu m-a dezamagit de loc....a fost un traseu superb, insotit de minunatul soare si cer senin, rar brazdat de nori...mai multe erau avioanele decat norii :). A fost o zi superba ce mi-a placut enorm de mult. Concluzia ar fi.... imi place muntele in orice anotimp (nu ca as fi avut vreun dubiu pana acum...dar m-am convins total :) ) Culori superbe si soarele jucaus ce creea umbre printre copaci. Ma simteam ca intr-o poveste.
Sa va arat si voua o parte din ce am vazut eu in ziua aceea. Din pacate, aparatul meu nu se ridica la inaltimea adevaratelor imagini, el a prins ce a putut el, natura are un farmec aparte atunci cand o vezi pe viu si esti in mijlocul ei. (clik pe poze sa se mareasca)
.

2 comentarii:

  1. din păcate faza cu cromatica bogată, a trecut... ne face plăcere să ne amintim de ea
    frumoasă şi încheierea cu amurgul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador si eu muntii.. stiu ca intotdeauna cand treceam pe langa munti il intrebam pe fratele meu daca acolo traieste Mos Nicolae... si imi spunea ca daca ma uit cu atentie, poate il zaresc... si stiu ca ma uitam foarte atent si cateodata mi-l imaginam acolo, cu cadourile lui, printre copaci, incercand sa se ascunda de privirea mea curioasa :)) .
    Iar Brasovul... este unul dintre orasele mele preferate... sunt foarte fascinata de Biserica Neagra, povestea ei proprie... mister pur...
    Si din nou becurile acelea... cu cat devotament au putut fi create si ele... istorie, mister, romanintism... opusul meu, desigur :))
    Niste poze fascinante.
    Take care,
    Alexya

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))