Powered By Blogger

joi, 15 aprilie 2010

La Padure 2!

Sambata asta am fost din nou la padure..si am gasit acelasi loc ....yey!!!
De data asta am prins si un pic de soare,.....si a fost atat de frumosssssss :D
Am facut si gratar.....si cand am pus micii pe gratar..a inceput sa picure...ceilalti s-au speriat, au crezut ca o sa ploua zdravan..dar nu a fost asa... A fost amuzant sa ii vad strangand paturile si bagajele...apoi le-au despaturit....si le-au impaturit din nou :)). Asa ca ... sa las pozele sa va arate cat de frumoasa e padurea in soare :)
Aaaaa....am o poza la un gandacel..(ok..bine ..era ditamai gandacul) pe care a facut-o un prieten..eu nu am avut curajul sa abordez subiectul atat de aproape :))
P.S. Sa fiti hraniti...pentru ca urmeaza poze periculoase pentru "stomacel"
pupici....
Cadoul pentru o prietena Albinuta care a poposit pe patura noastra
Baietii obositi dupa atata fotbal!

Daca v-au placut pozele...da-ti un comm. :)

4 comentarii:

  1. Life is green, the forest is green, everywhere I look I see green & green and... da si pe Caty cu aparatul ei minunat. Offf am uitat ca ne faci surprize mai ales cand ai stomacul gol :)) Mda... desi de data aceasta am mancat inainte. Yuppii macar nu-mi mai creste pofta :))) Oricum, foarte tari pozele, sper sa mai pui, pt ca devine ca un hobby sa urmaresc fiecare post cu atata inflacarare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D Thank you >:D< Ma bucur ca iti plac :D ... Yes..I love that forest green!

    RăspundețiȘtergere
  3. E adorabil gandacelul :)) . Nu stiu de ce ti-a fost frica de el :)) . Minunate poze, Caty, desi nu stiu de ce ma mir de frumusetea lor, dar sunt facute de Caty, mon amour Picaso :D.
    Pupici,
    Alexya

    RăspundețiȘtergere
  4. :D thank you Alexya!!! Hey! era marisor...si nu ii stiam intentiile :P =))

    RăspundețiȘtergere

NEW ENTRY

Hello!
Ma gandeam ca aici pot sa imi scriu ideile si sa le impartasesc cu alti doritori :)
Voi incerca sa ma descurc cat de bine pot...desi sunt noua in acest domeniu sper sa nu dau prea tare gres! :))